KEZDŐÁR: 31 300 000 FT-TÓL
A LEGENDA. A VALAHA VOLT LEGJOBB GT-R.
 

Ebben a szuperautóban minden az állandó fejlesztésről szól: magasra teszi a lécet a teljesítmény, az irányítás és a kifinomultság terén. Bemutatkozik a csúcsteljesítményű szupersportautó következő generációja, amely lélegzetelállító élményt nyújt bárkinek, bárhol, bármikor.

VERSENYTELJESÍTMÉNY

 

  • Megnövelt teljesítmény és nyomaték
  • Az alapfelszereltség része a titánkipufogó és a nyitott szelepes rendszer
  • Továbbfejlesztett aerodinamika megnövelt leszorítóerővel
  • Megerősített karosszéria a jobb irányíthatóság érdekében nagy sebesség mellett
  • Új, 20"-os RAYS keréktárcsák

 

MÉG TÖKÉLETESEBB VEZETÉSI ÉLMÉNY

 

  • Erőteljes és hangsúlyos külső megjelenés
  • Újratervezett beltér kézzel készített anyagokkal
  • Továbbfejlesztett sebességváltó és simább mindennapi használat
  • Könnyebb kipufogórendszer továbbfejlesztett belső hangzással

 

FÓKUSZBAN A VEZÉRLÉS

 

  • Leegyszerűsített beltér kevesebb vezérlővel és következő generációs, multifunkciós kijelzővel
  • Kijelzőről vezérelhető hang, kommunikáció és szórakozás
  • Áthelyezett és áttervezett váltófülek

 

 
TÚL A VÉGLETEKEN
 

A GT-R elképesztő teljesítményét a GT-R Nismo ismét tovább fokozza, és tudatja a világgal, hogy ő a korszakának domináns szupersportautója.

VERSENYOSZTÁLY

Az autóversenyzés által ihletett egyedi, nagy leszorítóerejű karosszériától a mesterien hangolt felfüggesztésig és a külön fejlesztésű, nagy kapacitású turbókig a 600 lóerős GT-R Nismóban minden a teljesítményről szól. Mivel a Nismo már több mint 30 éve a Nissan gyári versenyrészlege, ezért tőle nem is várható kevesebb.

 
EGY EMBER, EGY MOTOR.

A világon csak öt szakember számára engedélyezett, hogy összeszerelje kézzel a GT-R motorját, ami egy kis plaketten büszkén viseli készítője nevét.

SZAKÉRTŐ SOFŐRÖK

Összehoztuk az AS Class besorolású sofőröket – a Nissan legjobb fejlesztősofőrjeit –, hogy olyan autót alkossunk, amely minden versenypályán remekel, bármilyen időjárás esetén, és bármilyen szintű sofőr kezében.

FEJLESZTÉS

A sofőrök a Nissan GT-R fejlesztésének egy-egy egyedi szempontjához vannak hozzárendelve, beleértve egy német autópálya-szakértőt, egy mindennapi használatért felelős szakértőt és a legendás Nürburgring tapasztalt „Ringmeistereit”.

 
A FEJLŐDÉS SOHA NEM ÁLL MEG
 

1964-ben egy szerény Nissan 2000GT 4 ajtós szedán átvette a vezetést egy Porsche 904-től a Japán Nagydíjon, ami elindította a GT-R legendáját. Azóta minden új modell gyorsabb, nagyobb teljesítményű és inspirálóbb.

2002-ES NISSAN SKYLINE GT-R M-SPEC NÜR R34

A híres Nürburgring versenypályáról elnevezett M-Spec Nür az elődeihez képest továbbfejlesztett turbófeltöltőket kapott.

 
Visszahívást és egyedi ajánlatot kérek!
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom