KEZDŐÁR: 30 900 000 FT-TÓL
Új Nissan GT-R
A kisebb ráncfelvarrások után idén mélyrehatóbb változásokkal jelentkeztek a japán mérnökök. A frontrészen megjelent a jelenlegi Nissan modellek közös V-alakú ismertetőjegye, illetve új légbeömlők is járnak az új lökhárítóhoz, illetve a rácsminta is változott. A lökhárító új pereme, a szélesebb oldalküszöbök és a fényszórók alatti betétek az optikai hatás mellett a leszorítóerőre is jótékony hatással vannak. Hátul is vannak változások - új levegőjáratok, kissé átdolgozott forma. A karosszériaelemek változásával az autó nagyobb sebesség mellett is jobban megőrzi stabilitását.
A vezetőt mindemellett az autó kiemelkedő teljesítményéhez illő, prémium kivitelű belső tér fogadja. A műszerfal és a kijelzők megújultak, és a TAKUMI mesterektől megszokott precizitással varrott, minőségi bőrborítást kaptak. Formáját tekintve a „vízszintes áramlást” megjelenítő műszerfal növeli az autó által sugárzott stabilitásérzetet, míg a műszeregység és a középkonzol közötti vonal egyértelműen a sofőrt helyezi a középpontba.
Az új modellben a műszerfal középső részének elrendezése is letisztultabbá vált. A navigációs és az audiorendszer integrált kezelőfelületén a 2017-es modellben a korábbi 27-ről 11-re csökkent a kapcsológombok száma. A megnövelt, 8 hüvelykes érintőképernyős kijelzőn nagy méretű ikonok könnyítik meg az eligazodást. A könnyű kezelést a szénszálas anyagból készült középkonzolon elhelyezett új kijelzővezérlő segíti.Az új modellben a váltófülek a kormányra kerültek, amit a sofőrnek így kanyar közbeni váltásnál sem kell elengednie Emellett a váltófülek és a szellőzés kezelőszerveinek tapintásérzete, illetve a kapcsolási érzetek és hangok is jobbak lettek.
A GT-R díjnyertes, 3,8 literes, 24 szelepes, ikerturbós V6-os motorja – melynek minden egyes példánya egy-egy TAKUMI mester nagy gonddal összeszerelt munkája – az új modellben már 570 LE-t és 637 Nm nyomatékot ad le 6800-as percenkénti motorfordulatnál. Ezek a motorok a TAKUMI szaktudás bizonyítékai. A hengerek egyenkénti gyújtásszabályozásának, illetve a megnövelt turbónyomásnak köszönhető nagyobb teljesítmény utolérhetetlen gyorsulást biztosít a középső és felső (3,200 rpm fölötti) fordulatszámtartományban. A motor egy teljesen átdolgozott, 6 sebességes, duplakuplungos váltóhoz kapcsolódik, ami az eddiginél simább, csendesebb váltásokat tesz lehetővé. A GT-R jól ismert hangját a minden eddiginél szebben szóló motor teszi még emlékezetesebbé. Gyorsuláskor emellett az új titánium kipufogódobok és az aktív hangerősítő rendszer (Active Sound Enhancement) is tovább fokozzák a vezetési élményt.
A GT-R kezelhetősége mindig a legjobbak között volt, de a 2017-es modell kanyarképességei ezt is felülmúlják. Az eddiginél is merevebb karosszéria és az új futómű növeli az autó stabilitását a gyors oldalsó súlypontáthelyeződéssel járó helyzetekben, és összességében nagyobb kanyarsebességeket tesz lehetővé. A tapadásról a szintén új, „Y-küllős”, kovácsolt alumínium kerekekre feszülő 20 hüvelykes gumik gondoskodnak.A megnövelt teljesítmény természetesen nem megy a kényelem rovására: a 2017-es GT-R a típus történetének eddigi legkényelmesebb modellje, ami a nagyteljesítményű szupersportautókra általában nem jellemző; a modell újfajta eleganciát és civilizáltságot nyújt. Az új GT-R az előd modellnél simább futást ígér, emellett az új hangelnyelő anyagoknak köszönhetően a vezetőfülke sebességtartománytól függetlenül csendesebb.
A 2017-es GT-R külső és belső színei is frissítésen estek át, illeszkedve az autó kifinomultabb karakteréhez. A külső színek között megjelent az új, többrétegű fényezést alkalmazó „Blaze Metallic” árnyalat, míg a félanilin bőrkárpitokkal érkező Premium Edition változatok belterét az autó tulajdonosa négy opció közül választhatja ki: az új Fekete/Rakuda és Samurai Fekete mellett az autó rendelhető a töretlenül népszerű Fekete/Borostyánvörös, illetve Fekete/Elefántcsontszín variációkban is.
A 2017-es Nissan GT-R európai előrendelése áprilisban indul; az első kiszállítások nyárra várhatók.
Visszahívást és egyedi ajánlatot kérek!
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom